Polskie ceny nowej Skody Superb (2015) - czuję, że szykuje się kolejny hit sprzedaży Czechów

Polskie ceny nowej Skody Superb (2015) – czuję, że szykuje się kolejny hit sprzedaży Czechów

Wraz z polską premierą nowej Skody Superb opublikowany został również oficjalny cennik tego modelu. Patrzę na niego, później zastanawiam się nad tym, co ma do zaoferowania klientom ten model i mam tylko jeden wniosek: Skoda ostro zaszalała z cenami. W pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Odchodząca już generacja limuzyny Skody wyróżniała się przede wszystkim ilością oferowanej przestrzeni – siedziałem w swoim życiu w różnych samochodach o nadwoziu sedan i nie przypominam sobie drugiego, tak przestronnego (zwłaszcza z tyłu) samochodu.

Skoda Superb (2015) - tył samochodu

Nowa Skoda Superb poza równie dobrą ilością dostępnego pasażerom miejsca dodaje do listy swoich zalet naprawdę rewelacyjną prezencję – limuzyna Skody wygląda nowocześnie i na pewno przez długi czas będzie przyciągać spojrzenia innych kierowców na ulicy.

Spojrzenia klientów przyciągać będzie za to cennik samochodu. Skoda potwierdziła jak będą kształtować się ceny nowego Superba w Polsce:

Wersja Active:

  • 1.4 TSI/92 kW (125 KM) Start-Stop – 79 500 zł
  • 1.4 TSI/110 kW (150 KM) Start-Stop ACT – 87 000 zł
  • 2.0 TSI/162 kW (220 KM) Start-Stop DSG – 109 000 zł
  • 1.6 TDI CR DPF/88 kW (110 KM) Start-Stop – 91 500 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/110 kW (150 KM) Start-Stop – 99 500 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/110 kW (150 KM) Start-Stop DSG – 108 500 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/140 kW (190 KM) Start-Stop SCR – 102 500 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/140 kW (190 KM) Start-Stop DSG SCR – 111 500 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/140 kW (190 KM) Start-Stop DSG 4×4 SCR – 120 500 zł

Wersja Ambition:

  • 1.4 TSI/92 kW (125 KM) Start-Stop – niedostępny
  • 1.4 TSI/110 kW (150 KM) Start-Stop ACT – 95 900 zł
  • 2.0 TSI/162 kW (220 KM) Start-Stop DSG – 117 900 zł
  • 1.6 TDI CR DPF/88 kW (110 KM) Start-Stop – 100 400 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/110 kW (150 KM) Start-Stop – 108 400 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/110 kW (150 KM) Start-Stop DSG – 117 400 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/140 kW (190 KM) Start-Stop SCR – 111 400 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/140 kW (190 KM) Start-Stop DSG SCR – 120 400 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/140 kW (190 KM) Start-Stop DSG 4×4 SCR – 129 400 zł

Wersja Style:

  • 1.4 TSI/92 kW (125 KM) Start-Stop – niedostępny
  • 1.4 TSI/110 kW (150 KM) Start-Stop ACT – 106 100 zł
  • 2.0 TSI/162 kW (220 KM) Start-Stop DSG – 128 100 zł
  • 1.6 TDI CR DPF/88 kW (110 KM) Start-Stop – 110 600 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/110 kW (150 KM) Start-Stop – 118 600 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/110 kW (150 KM) Start-Stop DSG – 127 600 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/140 kW (190 KM) Start-Stop SCR – 121 600 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/140 kW (190 KM) Start-Stop DSG SCR – 130 600 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/140 kW (190 KM) Start-Stop DSG 4×4 SCR – 139 600 zł

Wersja Laurin & Klement:

  • 1.4 TSI/92 kW (125 KM) Start-Stop – niedostępny
  • 1.4 TSI/110 kW (150 KM) Start-Stop ACT – niedostępny
  • 2.0 TSI/162 kW (220 KM) Start-Stop DSG – 144 100 zł
  • 1.6 TDI CR DPF/88 kW (110 KM) Start-Stop – niedostępny
  • 2.0 TDI CR DPF/110 kW (150 KM) Start-Stop – 134 600 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/110 kW (150 KM) Start-Stop DSG – 143 600 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/140 kW (190 KM) Start-Stop SCR – 137 600 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/140 kW (190 KM) Start-Stop DSG SCR – 146 600 zł
  • 2.0 TDI CR DPF/140 kW (190 KM) Start-Stop DSG 4×4 SCR – 155 600 zł

Ceny startują od 79 500 zł za wersję Active z silnikiem benzynowym 1,4 TSI o mocy 125 KM. Nie będzie to sportowiec, to nie ulega wątpliwości, jednak wielu kierowcom taka moc w zupełności wystarczy. Co cieszy, w ramach wersji Active nie otrzymujemy „golasa” – na liście wyposażenia znajduje się chociażby komplet poduszek powietrznych i systemów bezpieczeństwa, dwustrefowa klimatyzacja, czujniki parkowania z tyłu, skórzana kierownica, tempomat, czy tylne światła wykonane w technologii LED. A to wszystko za cenę porównywalną z wcale nie topowo wyposażonym samochodem kompaktowym!

Skoda Superb 2015 - przód samochodu wygląda naprawdę dobrze

Wyższa wersja Ambition to już bi-ksenonowe reflektory, aluminiowe felgi, czy Bluetooth. Dalej mamy Style z praktycznie kompletnym wyposażeniem (w tym elektrycznie sterowanymi fotelami – kierowcy dodatkowo z pamięcią), a topowa Laurin & Klement jeszcze dodaje do niego parę rzeczy (skórzaną tapicerkę, czy trzystrefową klimatyzację).

Z takim przelicznikiem cena/jakość szykuje się prawdziwa rewelacja. Sądzę, że chętnych na nowego Superba w Polsce nie będzie brakować…